A Mercedes az első két napon mindössze 29 kört tudott tesztelni Jerezben, azonban csütörtökön Nico Rosberg 149, addig ma az utolsó napon a brit világbajnok csapattárs 145 kört tett meg az aszfaltcsíkon.
Lewis Hamilton
Az első két nehezebb nap után úgy vélem, hogy két nagyon pozitív napot zártunk a csapattal. Nico (Rosberg) és én is rengeteget ültem az autóban és sok kört tettünk meg vele a pályán. Erre azért volt elsősorban szükség, mert sok időt vesztettünk az első két napon a problémáink miatt. A csapat azonban nagyon keményen dolgozott, hogy megoldja a kérdéseket. Ez végül sikerült is, de egy pillanatra sem kételkedtem abban, hogy túl fogjuk tenni magunkat a keddi és a szerdai napon.
Összességében szerintem ott tartunk, ahol azt reméltük. Sok adatunk van az autóról, mely a folytatásban természetesen részben át fog alakulni. Most az a legfontosabb, hogy kielemezzük a rendelkezésünkre álló adatokat, és azokat lehetőség szerint felhasználjuk Barcelonában. Minden körben tanultam valami újat és ez rendkívül érdekes volt számomra.
Nagyon nagy támogatást kapok a csapattól és Nico is rendkívül segítőkész, szóval a hangulatra sem lehet panasz. A Mercedes egy nagy család és a tagok már befogadtak engem. Rendkívül hálás vagyok emiatt, és remélem, hogy a pályán viszonozhatom majd ezt nekik.
Összességében úgy tűnik, hogy egy egész jó pozícióban vagyunk a folytatást illetően. Ez egy nagy előrelépést jelenthet a csapat számára. Szóval egy jó alapot sejtek a háttérben, amin dolgozhatunk. A leszorító erő is jobb, mint azt vártam. Remélem, hogy a srácok a gyárban még dolgozni fognak ezen és akkor nagyon elégedett leszek. Határozottan látom a fejlődés lehetőségét.
Ross Brawn, a Mercedes AMG csapatfőnöke
Nyilvánvaló, hogy nem úgy indult számunkra ez a teszt, mint azt szerettük volna, hiszen kedden és szerdán is problémáink voltak az autóval. A csapat azonban remek munkát végzett, miközben Nico és Lewis sokat tesztelhetett a W04-essel. Nico különösen lelkes volt az új autót illetően és ez egy jó összehasonlítási alapot jelent számunkra, hiszen tavaly ő volt az egyik versenyzőnk. Egyelőre azonban nehéz megmondani, hogy hol állunk a teljesítmény és a megbízhatóság területén. Bízunk benne, hogy pozitív a mérleg.
A csapat mérnökeitől fontos és pozitív információkat kaptam az első aerodinamikai csomagunkról, de az elemek nagy része csak közvetlen Ausztrália előtt kerülnek bevetésre. Tehát az utolsó barcelonai teszt nagyon fontos lesz.
Megtettünk egy lépést előre a tavalyi évhez képest, és ez a legfontosabb. A csapatnál mindenki bizakodó és látjuk a fejlődés lehetőségét. Várjuk a folytatást.
Dicséret illeti a csapatot, mert nem esett pánikba és megoldotta a problémát.